Blog

10 motius pels quals la tecnologia és important en els negocis

Blog >>


Hi ha infinites raons per les quals la tecnologia és important en els negocis. Ens agradi o no, el paper de la tecnologia en els negocis és cada dia més imprescindible per a la seva bona marxa. Les empreses, si el que volen és millorar les seves operacions, la rendibilitat dels seus empleats i resultats finals satisfactoris, han d'utilitzar sí o sí les noves innovacions tecnològiques que tenen al seu abast. Les empreses ja no poden menysprear la importància de la tecnologia en els negocis, han d’apropar-se a elles i abraçar els beneficis que aquesta els proporciona.

Analitzant els motius i beneficis que comporta la incorporació de les TIC a les empreses, se'ns ocorren 10 motius.

1. La tecnologia millora la comunicació empresarial.

Les empreses confien en diversos aspectes de la tecnologia per a la comunicació, com el correu electrònic, Skype, missatgeria instantània, telèfons de negocis, tecnologia de videoconferència, etc. Els errors en comunicació poden provocar desastres per a les empreses i els seus treballadors. La tecnologia pot ajudar a garantir estar preparat fins i tot per als obstacles de comunicació més difícils, com per exemple la utilització telefònica VoIP, amb connexió a través d'Internet.

2. La tecnologia augmenta l'eficiència.

No és cap secret que hi ha hagut avenços tecnològics increïbles en els últims anys. Està més que comprovat que els avenços com la tecnologia de videoconferència i la solució en el núvol per a telèfons VOiP estan estratègicament dissenyats per millorar l'eficiència i reduir el temps d'inactivitat a l'oficina.

3. Les noves innovacions protegeixen els actius més importants.

Els ciberatacs estan creixent a un ritme alarmant, i per tant també ho són les defenses de seguretat cibernètica. En una era en què gairebé tots els actius comercials importants s'emmagatzemen en el núvol o en repositoris finals , és imprescindible que les empreses utilitzin tecnologia de seguretat per protegir aquesta informació crucial per als negocis.

 4. Els empleats ho exigeixen.

El paper de la tecnologia en els negocis no és nou, però s'està expandint. Els empleats esperen que els seus caps i directors els proporcionen l'última i més avançada tecnologia que, al seu torn, els ajudarà a tenir èxit en el compliment de les seves responsabilitats laborals. És difícil competir contra les empreses que fan servir per complet els avenços tecnològics quan la pròpia empresa està desfasada en la seva tecnologia.
 

5. Amb tecnologia no hi ha limitacions.

Els avenços en la tecnologia poden ajudar a les empreses a abordar de forma eficient el treball i coordinació entre delegacions ubicades en diferents zones geogràfiques. La tecnologia de sistemes no té límits per aconseguir l'èxit d'un negoci.

6. La tecnologia manté als empleats compromesos.

La tecnologia manté als empleats involucrats de moltes maneres diferents. Permet als empleats treballar a distància. Fomenta la col·laboració entre companys de treball en les empreses a través d'eines com l'intercanvi d'arxius. Millora la comunicació. Redueix l'estrès en permetre programar dates límit i reunions importants en el seu calendari electrònic. També dóna als empleats flexibilitat per realitzar funcions de treball des de la seva dispositiu mòbil.

7. Hi ha una àmplia varietat de nous recursos que s'adapten a cada negoci.

La tecnologia està creixent ràpidament, els preus son cada vegada més competitius permetent la implementació constant de noves innovacions. No obstant això, no tots les companyies necessiten el mateix tipus de tecnologia i no tenen la mateixes necessitats a cobrir. És per aquest motiu que és tan important comptar amb l'assessorament d'un equip expert en sistemes i solucions TIC. Aquest, després d'analitzar les necessitats de cada negoci buscarà quines són les tecnologies que s’han d'aplicar per millorar la competitivitat d’aquest.

8. La tecnologia és necessària per tenir èxit.

Ens agradi o no la tecnologia és essencial per a l'èxit empresarial. Els empleats depenen d'ella per les operacions diàries. Les companyies externes, els clients i els possibles clients l’avaluen en el seu ús de la tecnologia. Sense anar més lluny, els empleats de comptabilitat confien en la tecnologia per completar la nòmina i executar les funcions d'administració monetària necessàries, i els encarregats del magatzem han de tenir un control de les mercaderies per evitar trencament d'estocs, o el comercial que està al carrer venent necessita consultar un preu i poder donar resposta immediata al seu client per tancar una venda. Totes aquestes accions, i moltes altres, les empreses no poden aconseguir-les sense l'ús de solucions tecnològiques.

9. La tecnologia augmenta la capacitat de les empreses.

La incorporació de solucions tecnològiques permet a les empreses arribar a més persones en menys temps. Per exemple per comunicar-se amb clients, clients potencials i proveïdors, ...; per a organitzar reunions amb assistents ubicats en seus diferents d'una mateixa empresa, per enviar butlletins electrònics i publicar notícies i blocs, ...

10. Les solucions tecnològiques estalvien temps i diners

Avui dia la tecnologia realitza moltes de les tasques mundanes que els empleats realitzaven anteriorment. Això permet als empleats enfocar el seu temps en altres tasques més importants, estalviant diners reduint i millorant la productivitat.

Està clar que el paper de la tecnologia en els negocis és impulsar el creixement i millorar les operacions, i si volem que la nostra empresa sigui competitiva hem de començar per introduir millores tecnològiques de sistemes, seguretat i de negoci.

Tornar
Facebook
Google Plus
Twitter
Linkedin
Email