Assegura el bon funcionament dels teus equips informàtics.

Un departament tècnic qualificat a la teva disposició per qualsevol incidència que pugui sorgir a l’empresa, amb un servei de manteniment adaptat a cada necessitat.

A les empreses d’avui en dia, en cas d’emergència és imprescindible minimitzar el període d’inactivitat dels sistemes i equips informàtics i recuperar ràpidament l’operativitat del negoci.

Servei d’assistència tècnica informàtica integral i suport a través del manteniment preventiu i resolució d'incidències in situ o de forma remota.

Solucions en manteniment i suport informàtic

 

Manteniment preventiu

Manteniment proactiu dels sistemes informàtics. Amb auditoria prèvia i seguiment periòdic que asseguren la integritat de les dades sensibles.

Monitoratge de processos

Màxima garantia de la qualitat dels serveis de TI a través del monitoratge i administració de les xarxes i sistemes.

Assistència in situ

Intervencions immediates o programades depenent de la gravetat de la incidència.

Assistència remota

Per resoldre les incidències del dia a dia de forma immediata i a un baix cost per a l'empresa.

Seguretat gestionada o Full Service

El tipus de manteniment adequat per a cada empresa. Sistemes amb total disponibilitat i actualitzats.

Manteniment 12x6 i 24x7

Suport tècnic d’alta disponibilitat amb telèfon exclusiu i resposta ràpida i qualificada del departament tècnic informàtic.

Bossa d’hores

Disponibilitat de bossa d’hores d’assistència tècnica a preu més competitiu.

Recuperació de desastres

En qualsevol suport i sistema operatiu assegurant la continuïtat de la feina amb la màxima seguretat i garantia.

T'ajudem a posar en marxa el teu projecte

Contacta'ns i t'assessorarem

Privacitat i galetes (cookies): aquest web utilitza galetes -de tercers- amb finalitats estadístiques i de servei. En fer click en el botó "Acceptar", acceptes l'ús que fem de les galetes.
Per a més informació: Ús de les cookies