Registre de la jornada laboral

L'article 10 del Reial decret llei 8/2019, de 8 de març de 2019, inicia l'obligatorietat de fer un registre de la jornada laboral diària, recollint l’horari concret d’entrada, sortida i pauses de cada treballador. S'han de conservar els registres de la jornada laboral dels seus treballadors durant un període de quatre anys. Durant aquest temps, la informació ha d’estar disponible per a tots els treballadors, així com sindicats, inspecció de treball i la Seguretat Social.

ZKTime permet controlar de forma fàcil les jornades laborals dels treballadors i a més, planificar calendaris laborals, vacances de la plantilla, absències i pauses, etc. Compleix la nova normativa de registre de la jornada laboral i RGPD.

 

GoTime Cloud. Solució global per al registre de jornada laboral.

GoTime Cloud és una solució de control horari basada en el núvol, que centralitza la informació en temps real dels seus empleats, permetent que les dades siguin accessibles des d'un navegador web. És una solució ideal per a les empreses que volen implementar teletreball.

Addicionalment els empleats podran realitzar els fitxatges des ordinador, tablet o mòbil i podran seguir els seus registres o fitxatges a través del portal web, mòdul que es troba inclòs en la solució GoTime Cloud.

És la solució idònia per implementar Teletreball i Registre Laboral a les empreses.

 

 

ZKTIME Small Business. Software avançat per al control de presència.

ZKTime Small Business incorpora noves utilitats al sistema de control de presència, facilitant la seva utilització i atenent una major quantitat de casos específics.

 

Empleats

Permet la gestió completa de l’empleat: horaris, calendaris, baixes i altes, observacions...

Els empleats també poden consultar les seves dades via web incorporant al programa el mòdul Atalaia 2 (es ven per separat i només compatible amb ZKTime Enterprise) per sol·licitar i acceptar canvis en dades personals i configuracions o fitxatges.

Importació d'empleats des de CSV.

Horaris

Es poden establir horaris segons les necessitats de l’empresa així com el temps de presència obligatori i períodes de validesa d'incidències. Possibilitat de forçar horaris per a dies determinats.

Calendaris

Es poden definir calendaris generals i personalitzats per cada empleat. Admet dies amb variants horàries o incidències (vacances, baixes, assumptes personals, etc ....)

Millora la gestió del calendari incorporant vista anual i comparativa.

Fitxatges

Admet arrodoniments de fitxatges, interrupcions de presència i sortides amb incidència. Realitza avís en cas de falta d’aparellament, permet tancar i obrir fitxatges.

Llistes

Simplifica el sistema d'informes, fent que sigui més ràpid i permetent major personalització.

Incidències

Controla incidències d'entrada i sortida podent triar si han de comptabilitzar o no com a temps treballat.

Backup

Sistema de còpies de seguretat amb suport per fer un backup complet o parcial i configurar diferents còpies de seguretat en diferents períodes de temps.

 

 

<strong>Atalaya.</strong>  Portal web del treballador.

Llistes

Peticions

Calendaris

Resum

T'ajudem a posar en marxa el teu projecte

Contacta'ns i t'assessorarem

Privacitat i galetes (cookies): aquest web utilitza galetes -de tercers- amb finalitats estadístiques i de servei. En fer click en el botó "Acceptar", acceptes l'ús que fem de les galetes.
Per a més informació: Ús de les cookies