Accedeix a tots els teus documents siguis on siguis

Comença de redactar l’informe en el PC de la feina i acaba’l a casa amb el portàtil. Treballa des de qualsevol estació de treball i des de qualsevol lloc.

Sincronitza tota la informació personal i professional, ja siguin contactes, calendaris, arxius i documents per tal de treballar en mobilitat de forma àgil i organitzada.

La sincronització documental et permet treballar amb els arxius directament des de qualsevol punt, i obtenir accés fins i tot quan es treballa sense connexió. Cada vegada que et connectis a Internet, tots els canvis que hagis fet tu o altres usuaris en els documents que has treballat, se sincronitzaran automàticament.

Beneficis

Guarda els teus documents i dades online i sempre els tindràs actualitzats: tan és si treballes des de casa, des de l'oficina...

T'ajudem a posar en marxa el teu projecte

Contacta'ns i t'assessorarem

Privacitat i galetes (cookies): aquest web utilitza galetes -de tercers- amb finalitats estadístiques i de servei. En fer click en el botó "Acceptar", acceptes l'ús que fem de les galetes.
Per a més informació: Ús de les cookies